Γιατί οι (διαδικτυακοί-εικονικοί) πολίτες απολαμβάνουν την περιγραφή του εγκλήματος ...
Σχετικά με τα εγκλήματα που απασχολούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.), όπως π.χ. οι βιασμοί, οι φόνοι, η ενδοοικογενειακή βία, τα σεξουαλικά εγκλήματα κλπ, προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση και προβληματισμό η καθημερινή, παθιασμένη, διαρκής και διακαής ενασχόληση χιλιάδων διαδικτυακών (ψηφιακών-εικονικών) ανθρώπων με τα παραπάνω ζητήματα, που ούτε τους αφορούν προσωπικά ή οικογενειακά, ούτε, εξάλλου, διαθέτουν τα απαραίτητα στοιχεία, πληροφορίες, γνώσεις, προσόντα, τίτλους και εμπειρία για να εξαγάγουν ορθά επιστημονικά συμπεράσματα, καθόσον μάλιστα πρόκειται για υποθέσεις που αποτελούν αντικείμενο εν εξελίξει έρευνας αστυνομικών, δικαστικών, ιατρικών και άλλων αρμόδιων αρχών και υπηρεσιών.
Οι παραπάνω ψηφιακοί άνθρωποι, που ασχολούνται διαρκώς με την εγκληματικότητα, σχολιάζοντας κάτω από ιστοσελίδες ειδήσεων και ενημέρωσης ή σε λογαριασμούς τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, απειλώντας με θανατηφόρες ποινές, κρεμάλες, παλούκωμα, ευνουχισμό, κατακρήμνιση και πάσης φύσεως βασανιστήρια, είναι συνήθως άεργοι και αργόσχολοι που διαθέτουν απεριόριστο χρόνο, τον οποίο δαπανούν χωρίς φειδώ και περίσκεψη και διακατέχονται από ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
- Πρόκειται για ανθρώπους με αρρωστημένο ψυχισμό, που απορρέει από προβληματική οικογενειακή ή προσωπική ζωή, κακή ανατροφή, κακή εκπαίδευση, αποτυχημένες και τραυματικές συζυγικές, σεξουαλικές και οικογενειακές σχέσεις (π.χ. διαζευγμένοι, κακοποιημένοι, σεξουαλικά στερημένοι, απατημένοι σύζυγοι ή σύντροφοι, άτομα με τραυματική παιδική ηλικία ή συζυγική και οικογενειακή ζωή κλπ). Έτσι, με την ανωτέρω ενασχόλησή τους οι άνθρωποι αυτοί εξιλεώνονται αναδρομικά, ξεπλένουν και επουλώνουν δικά τους προσωπικά ή οικογενειακά τραύματα, σφάλματα, κακοτυχίες και προβλήματα και επικαλύπτουν τον αρρωστημένο χαρακτήρα τους, πιστεύοντας ότι έτσι αποκαθαίρονται, γίνονται αρεστοί, ίσως ακόμη και εξυψώνονται στα μάτια των τρίτων, συγγενών, γνωστών και αγνώστων.
- Άλλοτε πάλι, πρόκειται για ανθρώπους παραβατικούς, που προσπαθούν να παρουσιάσουν ένα χαρακτήρα ηθικό, άμεμπτο και αμερόληπτο, κριτή και τιμωρό των κακών πράξεων των τρίτων, με το πρόσχημα ότι ενδιαφέρονται για την προστασία και βελτίωση της κοινωνίας, ενώ στην πραγματικότητα βρίσκουν ανακούφιση και παρηγοριά κρίνοντας εγκλήματα, δυστυχήματα και ατυχή συμβάντα άλλων ανθρώπων, δημιουργώντας την πεποίθηση στους τρίτους, ότι δεν είναι μόνο αυτοί οι ίδιοι που διέπραξαν ανομήματα και στάθηκαν άτυχοι ή δυστυχισμένοι στη ζωή τους αλλά υπάρχουν κι άλλοι που βρίσκονται σε χειρότερη θέση απ' αυτούς.
- Πρόκειται, ακόμη, για ανθρώπους βαθιά απογοητευμένους από τη ζωή τους, χωρίς κάποια πηγή χαράς και επιβεβαίωσης, πικραμένους που δεν πέτυχαν κάτι σημαντικό και δυσαρεστημένους με τον εαυτό τους που συμβιβάστηκαν σε μια κοινωνία, που δεν ανταποκρίνεται στη διαρκώς βαλλόμενη και υποτιμημένη αίσθηση της εικόνας μεγαλείου που έχουν για τον εαυτό τους. Έτσι γεμίζουν τον κενό, άχρηστο και αδιάφορο χρόνο τους και αποκτά κάποιο νόημα η άσκοπη και αδιάφορη ζωή τους προσπαθώντας με τη διαρκή προβολή τους ως κριτές των τρίτων, να αποκτήσουν κύρος, αξία και εξουσία και να υπαχθούν σ ένα διακριτό κοινωνικό σύνολο σημαντικών προσώπων που έχουν γνώσεις, άποψη, επιρροή, κύρος και εξουσία, που μπορούν να καθοδηγήσουν την κοινωνία και να αποτελέσουν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος των άλλων.
- Πρόκειται, ακόμη, για ανθρώπους βαθιά απογοητευμένους από τη ζωή τους, χωρίς κάποια πηγή χαράς και επιβεβαίωσης, πικραμένους που δεν πέτυχαν κάτι σημαντικό και δυσαρεστημένους με τον εαυτό τους που συμβιβάστηκαν σε μια κοινωνία, που δεν ανταποκρίνεται στη διαρκώς βαλλόμενη και υποτιμημένη αίσθηση της εικόνας μεγαλείου που έχουν για τον εαυτό τους. Έτσι γεμίζουν τον κενό, άχρηστο και αδιάφορο χρόνο τους και αποκτά κάποιο νόημα η άσκοπη και αδιάφορη ζωή τους προσπαθώντας με τη διαρκή προβολή τους ως κριτές των τρίτων, να αποκτήσουν κύρος, αξία και εξουσία και να υπαχθούν σ ένα διακριτό κοινωνικό σύνολο σημαντικών προσώπων που έχουν γνώσεις, άποψη, επιρροή, κύρος και εξουσία, που μπορούν να καθοδηγήσουν την κοινωνία και να αποτελέσουν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος των άλλων.
- Τέλος, πρόκειται για ανθρώπους που επιδιώκουν να αποκτήσουν αίσθηση υπεροχής, να γίνουν σημαντικοί, πρότυπα προς μίμηση, μπροστά από την πλειονότητα, προφασιζόμενοι ότι πολεμούν το κακό, την ανηθικότητα, το κοινωνικό σύστημα και την επιστημονική αυθεντία που καταπιέζει, επιδιώκοντας τη ρεβάνς από εκείνους που τους καταπίεσαν, από την οικογένειά τους, τους ιεραρχικά ανώτερους, τους καθηγητές τους, τους επιστήμονες και τους ειδικούς, που η επιστημονική γνώση και το κύρος τους και μόνο τους μειώνει, επειδή οι ίδιοι ποτέ δεν μπόρεσαν να τα αποκτήσουν.
Σε κάθε περίπτωση, οι σχετικές αναρτήσεις και τα σχόλιά τους πρέπει να αξιολογούνται από τις αρμόδιες Αρχές, ώστε να διακριβωθεί αν οι σχετικές δηλώσεις τους συνιστούν ποινικά κολάσιμες πράξεις, καθώς και αν οι ίδιοι, από άποψη πνευματικής και ψυχικής υγείας, χρήζουν ιατρικής παρακολούθησης ή νοσοκομειακής ή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Σε κάθε περίπτωση, οι σχετικές αναρτήσεις και τα σχόλιά τους πρέπει να αξιολογούνται από τις αρμόδιες Αρχές, ώστε να διακριβωθεί αν οι σχετικές δηλώσεις τους συνιστούν ποινικά κολάσιμες πράξεις, καθώς και αν οι ίδιοι, από άποψη πνευματικής και ψυχικής υγείας, χρήζουν ιατρικής παρακολούθησης ή νοσοκομειακής ή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Επίμετρο: Με το διαδίκτυο βρήκαν μια άριστη ευκαιρία να αποκαλυφθούν και να συναντηθούν οι πάσης φύσεως αργόσχολοι, άεργοι, ηλίθιοι, ανισόρροποι και ψυχασθενείς, που, υπό άλλες συνθήκες, δεν μπορούσαν να αποκτήσουν δημόσιο λόγο και να επικοινωνήσουν με ομόδοξους και ομοιοπαθείς, παρά μόνο τυχαία...
Είναι εύκολο πλέον για καθέναν απ' όλους αυτούς να περιπλανηθεί στις ποικίλες διαδικτυακές σελίδες, όπου μπορεί να εντοπίσει άλλους ψηφιακούς ανθρώπους και ομάδες με παρόμοια με τα δικά του ανόητα και ψυχαναγκαστικά πιστεύω και να δημιουργήσει μαζί τους μια ψηφιακή παρέα κι έναν οιονεί σύνδεσμο ομοϊδεατών για να ανταλλάσσει τις απόψεις του και να τις διαδίδει...
Η απόλυτη παράκρουση και μαζική ψύχωση ante portas...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου